როგორ ვითანამშრომლოთ ინფლუენსერებთან

კურსის ავტორი: ანი სირბილაძე
HOT
volume-img

ქართული

ბოლო განახლება 30.03.2022

თუ ერთხელ მაინც გიფიქრიათ ინფლუენსერებთან თანამშრომლობაზე და მათი დახმარებით ბრენდის ცნობადობის ან გაყიდვების ზრდაზე, მაშინ ეს კურსი თქვენთვის არის. კურსის განმავლობაში გაიგებთ ყველა იმ მნიშვნელოვან სარგებელსა და რისკს, რასაც ინფლუენსერთან თანამშრომლობა შეიცავს. ასევე ისწავლით, როგორ უნდა იპარტნიოროთ ნებისმიერი ზომისა თუ შინაარსის მქონე ინფლუენსერს

რას ისწავლი კურსის გავლის შემდეგ

  • როგორ შევარჩიოთ იდეალური ინფლუენსერი

  • როგორ გვეხმარება ინფლუენსერ მარკეტინგი წარმატების მიღწევაში

  • რა შეცდომები არ უნდა დავუშვათ ინფლუენსერის შერჩევისას

  • ინფლუენსერებთან პარტნიორობის მოდელები

  • ბიუჯეტის განსაზღვრა ინფლუენსერ კამპანიისთვის

  • სოციალური არხების შერჩევა ინფლუენსერ კამპანიისთვის

სილაბუსი

9 თავი 13 ლექცია 1 საათი და 1 წუთი

რა არის ინფლუენსერ მარკეტინგი

2 წუთი

კურსის შესახებ

1 წუთი

კამპანიის დაგეგმვის ეტაპები

3 წუთი

მიკრო, მაკრო, მეგა ინფლუენსერები

5 წუთი

რა შეცდომებს უშვებენ კომპანიები

9 წუთი

8 სარგებელი ინფლუენსერ მარკეტინგისგან

5 წუთი

როგორ ვიპოვოთ იდეალური ინფლუენსერი

3 წუთი

არხები, ბიუჯეტი და აუდიტორია - ინსტაგრამი

5 წუთი

არხები, ბიუჯეტი და აუდიტორია - Youtube, Facebook, Blog

6 წუთი

6 მეთოდი ინფლუენსერთან პარტნიორობისთვის - ნაწილი 1

4 წუთი

6 მეთოდი ინფლუენსერთან პარტნიორობისთვის - ნაწილი 2

10 წუთი

როგორ გავზომოთ ინფლუენსერ მარკეტინგის კამპანია

7 წუთი

კურსის შეჯამება

1 წუთი

კურსის აღწერა

ინფლუენსერ მარკეტინგი გულისხმობს ბრენდისა და ონლაინ ინფლუენსერის კოლაბორაციას კომპანიის პროდუქტის ან მომსახურების სარეალიზაციოდ. პროცესი საკმაოდ მარტივია, ბრენდი მუშაობს ინფლუენსერთან, რათა საკუთარი ბრენდის ცნობადობა გაზარდოს. თუმცა, აქ მთავარი ამბავი ის არის, რომ ინფლუენსერ მარკეტინგი არ არის მხოლოდ იმ ადამიანის მოძებნა, რომელსაც მსხვილი აუდიტორია ჰყავს და ფულის გადახდის ან რაიმეს შეთავაზების შემდეგ თქვენზე კარგ რაღაცებს ილაპარაკებს. ამისთვის ვირუსულად ცნობილი სახეები არსებობენ. ინფლუენსერები ის ადამიანები არიან, ვინც საკუთარი ბრენდის შექმნისა და აუდიტორიის ჩამოყალიბებისთვის შრომობენ. ისინიც ყველანაირად ეცდებიან მათი რეპუტაციის შენარჩუნებასა და ხალხის ნდობის გამყარებას. მათ გააჩნიათ საკმარისი მოთმინება და მიზანმიმართულობა, რათა სოციალურ მედიაში წარმატებულები იყვნენ. ასეთი მიდგომის ხალხი არ გაცვლის საკუთარ ინტერესებს მხოლოდ ფულის გამო.

კურსისთვის საჭიროა

  • მოტივაცია

ლექტორი

ანი სირბილაძე

ლექტორი

  • 5

    ლექტორის შეფასება
  • 2

    კურსი
მსგავსი კურსები

59.00 ₾

Copywriting-ის 5 დღე

ციფრული მარკეტინგი

39.00 ₾

მომხმარებელთა მომსახურების კურსი

ციფრული მარკეტინგი

კურსის ავტორი:

ანი სირბილაძე

ბოლო განახლება

30.03.2022
best seller

როგორ ვითანამშრომლოთ ინფლუენსერებთან

თუ ერთხელ მაინც გიფიქრიათ ინფლუენსერებთან თანამშრომლობაზე და მათი დახმარებით ბრენდის ცნობადობის ან გაყიდვების ზრდაზე, მაშინ ეს კურსი თქვენთვის არის. კურსის განმავლობაში გაიგებთ ყველა იმ მნიშვნელოვან სარგებელსა და რისკს, რასაც ინფლუენსერთან თანამშრომლობა შეიცავს. ასევე ისწავლით, როგორ უნდა იპარტნიოროთ ნებისმიერი ზომისა თუ შინაარსის მქონე ინფლუენსერს

69.00 ₾

159.00 ₾

  • 13 ლექცია

  • 1 საათი და 1 წუთი

  • 9 თავი

  • შესაძლებელია მობილურით ყურება

  • აუდიო:

    ქართული
  • ტიტრები:

    ქართული
  • დონე:

    საშუალო
  • შეუზღუდავი წვდომა კურსზე

  • სერტიფიკატი