ძიების ისტორია
თუ ერთხელ მაინც გიფიქრიათ ინფლუენსერებთან თანამშრომლობაზე და მათი დახმარებით ბრენდის ცნობადობის ან გაყიდვების ზრდაზე, მაშინ ეს კურსი თქვენთვის არის. კურსის განმავლობაში გაიგებთ ყველა იმ მნიშვნელოვან სარგებელსა და რისკს, რასაც ინფლუენსერთან თანამშრომლობა შეიცავს. ასევე ისწავლით, როგორ უნდა იპარტნიოროთ ნებისმიერი ზომისა თუ შინაარსის მქონე ინფლუენსერს
როგორ შევარჩიოთ იდეალური ინფლუენსერი
როგორ გვეხმარება ინფლუენსერ მარკეტინგი წარმატების მიღწევაში
რა შეცდომები არ უნდა დავუშვათ ინფლუენსერის შერჩევისას
ინფლუენსერებთან პარტნიორობის მოდელები
ბიუჯეტის განსაზღვრა ინფლუენსერ კამპანიისთვის
სოციალური არხების შერჩევა ინფლუენსერ კამპანიისთვის
9 თავი 13 ლექცია 1 საათი და 1 წუთი
შესავალი
3 ლექცია 6 წუთი
2 წუთი
1 წუთი
3 წუთი
ვინ არიან ინფლუენსერები
1 ლექცია 5 წუთი
5 წუთი
შეცდომები, რომლებსაც კომპანიები უშვებენ
1 ლექცია 9 წუთი
9 წუთი
რა სარგებელი მოაქვს ინფლუენსერ მარკეტინგის კამპანიებს
1 ლექცია 5 წუთი
5 წუთი
იდეალური ინფლუენსერის პოვნა
1 ლექცია 3 წუთი
3 წუთი
აუდიტორიის, ბიუჯეტის და არხების განსაზღვრა
2 ლექცია 11 წუთი
5 წუთი
6 წუთი
ინფლუენსერთან პარტნიორობის მოდელები
2 ლექცია 14 წუთი
4 წუთი
10 წუთი
კამპანიის გაზომვა
1 ლექცია 7 წუთი
7 წუთი
შეჯამება
1 ლექცია 1 წუთი
1 წუთი
ინფლუენსერ მარკეტინგი გულისხმობს ბრენდისა და ონლაინ ინფლუენსერის კოლაბორაციას კომპანიის პროდუქტის ან მომსახურების სარეალიზაციოდ. პროცესი საკმაოდ მარტივია, ბრენდი მუშაობს ინფლუენსერთან, რათა საკუთარი ბრენდის ცნობადობა გაზარდოს. თუმცა, აქ მთავარი ამბავი ის არის, რომ ინფლუენსერ მარკეტინგი არ არის მხოლოდ იმ ადამიანის მოძებნა, რომელსაც მსხვილი აუდიტორია ჰყავს და ფულის გადახდის ან რაიმეს შეთავაზების შემდეგ თქვენზე კარგ რაღაცებს ილაპარაკებს. ამისთვის ვირუსულად ცნობილი სახეები არსებობენ. ინფლუენსერები ის ადამიანები არიან, ვინც საკუთარი ბრენდის შექმნისა და აუდიტორიის ჩამოყალიბებისთვის შრომობენ. ისინიც ყველანაირად ეცდებიან მათი რეპუტაციის შენარჩუნებასა და ხალხის ნდობის გამყარებას. მათ გააჩნიათ საკმარისი მოთმინება და მიზანმიმართულობა, რათა სოციალურ მედიაში წარმატებულები იყვნენ. ასეთი მიდგომის ხალხი არ გაცვლის საკუთარ ინტერესებს მხოლოდ ფულის გამო.
მოტივაცია
ანი სირბილაძე
ლექტორი
5
ლექტორის შეფასება2
კურსითუ ერთხელ მაინც გიფიქრიათ ინფლუენსერებთან თანამშრომლობაზე და მათი დახმარებით ბრენდის ცნობადობის ან გაყიდვების ზრდაზე, მაშინ ეს კურსი თქვენთვის არის. კურსის განმავლობაში გაიგებთ ყველა იმ მნიშვნელოვან სარგებელსა და რისკს, რასაც ინფლუენსერთან თანამშრომლობა შეიცავს. ასევე ისწავლით, როგორ უნდა იპარტნიოროთ ნებისმიერი ზომისა თუ შინაარსის მქონე ინფლუენსერს
13 ლექცია
1 საათი და 1 წუთი
9 თავი
შესაძლებელია მობილურით ყურება
აუდიო:
ქართულიტიტრები:
ქართულიდონე:
შეუზღუდავი წვდომა კურსზე
სერტიფიკატი