ძიების ისტორია
კურსის განმავლობაში შევეხები ისეთ თემებს, როგორიცაა მომხმარებლის გამოცდილება და მომხმარებლის დახმარება. მომხმარებლის გამოცდილებით და კარგი მომსახურებით შეძლებთ გააბედნიეროთ ადამიანები და, მიუხედავად იმისა, რომ თავდაპირველად შესაძლოა უარყოფითი გამოცდილება დაუგროვდათ თქვენთან ურთიერთობისას, აქციოთ ისინი თქვენი ბრენდის გულშემატკივრებად. გამოიყენეთ მომხმარებელთა გამოცდილება და მომხმარებელთა მომსახურება მარკეტინგის და ბრენდის სტრატეგიაში იმისთვის, რომ მეტი გაყიდვები დააგენერიროთ.
მომხმარებლებთან უკეთეს კომუნიკაციას
ლოიალური კლიენტების შემოკრებას
მეტი ფულის გამომუშავებას განმეორებითი შენაძენებით
გაბრაზებული კლიენტის ლოიალურ მომხმარებლად გადაქცევას
მომხმარებლების ხანგრძლივად შენარჩუნებას
როგორ შეაყვაროთ თავი მომხმარებლებს
8 თავი 21 ლექცია 1 საათი და 1 წუთი
მისალმება და კურსის მიმოხილვა
1 ლექცია 2 წუთი
2 წუთი
მომხმარებელთა მომსახურების საფუძვლები
4 ლექცია 21 წუთი
5 წუთი
4 წუთი
6 წუთი
6 წუთი
გაბრაზებულ კლიენტებთან ურთიერთობა როგორც მომხმარებელთა მომსახურების ნაწილი
3 ლექცია 9 წუთი
3 წუთი
3 წუთი
3 წუთი
პოზიტიური ენის გამოყენება მომხმარებელთან ინტერაქციისას
3 ლექცია 6 წუთი
2 წუთი
2 წუთი
2 წუთი
აქტიური მოსმენის უნარები როგორც კარგი მომსახურების ნაწილი
2 ლექცია 4 წუთი
2 წუთი
2 წუთი
ემოციური ინტელექტის მნიშვნელობა მომხმარებელთა მომსახურებისას და გაყიდვისას
4 ლექცია 10 წუთი
2 წუთი
3 წუთი
3 წუთი
2 წუთი
მომხმარებელთა მხარდაჭერის განვითარებისა და წარმატებული სტარტაპის მეთოდოლოგია
3 ლექცია 8 წუთი
1 წუთი
2 წუთი
5 წუთი
დამშვიდობება
1 ლექცია 1 წუთი
1 წუთი
ხშირად კომპანიები ორიენტირებული არიან ახალი კლიენტის მოძიებაზე და ამ გზით გაყიდვების გაზრდაზე. არსებული მომხმარებლის გახარება კი ყურადღების მიღმა რჩებათ. მაგრამ, როგორც კი არსებულ მომხმარებლებს იდეალურ გამოცდილებას შესძენთ ისინი განმეორებითი კლიენტები გახდებიან და, უფრო მეტიც, მეგობრებს მოუყვებიან თქვენს შესახებ. ასეთ შემთხვევაში, ახალი კლიენტების მოძიება თქვენი საქმიანობა აღარ იქნება, მათ თქვენი ერთგული მომხმარებლები მოიყვანენ. გამოცდილმა, მეწარმეებმა იციან, რომ მხოლოდ კარგი პროდუქტის შექმნა საკმარისი არ არის. საჭიროა ისეთი ქმედებები რაც პოზიტიურ რეაქციებს და ემოციებს გამოიწვევს ადამიანებში. როდესაც თქვენ ადამიანებში პოზიტიურ ემოციებს გამოიწვევთ, ისინი ავტომატურად ჩათვლიან, რომ თქვენი პროდუქტი იმაზე უკეთესია ვიდრე ის რეალურად არის. მათ გონებაში თქვენი ბრენდი პოზიტიურ ემოციებთან იქნება დაკავშირებული. რა არის მომხმარებლის გამოცდილება და რითი განსხვავდება ის მომხმარებლის დახმარებისგან? მომხმარებლის გამოცდილება განსხვავდება მომხმარებლის მომსახურებისგან. მომხმარებელთა გამოცდილება არის პროაქტიული მიდგომა, რომლის საშუალებითაც თქვენ იდენტიფიცირებას უკეთებთ კარგ კლიენტებს და აუმჯობესებთ მათ გამოცდილებას. მაგალითად, ჩუქნით საჩუქარს დაბადების დღეზე. ადამიანები ამას აუცილებლად დააფასებენ და კიდევ უფრო ლოიალურები გახდებიან. მომხმარებელთა გამოცდილება არის პროაქტიული, მომხმარებლთა მომსახურება რეაქტიული. ადამიანები ხშირად გამზადებულ ფორმულებს ეძებენ, თუ როგორ მოიქცნენ კონკრეტულ შემთხვევებში. ეს კურსი შეგძენთ ისეთ უნარებს მომხმარებლის მომსახურების საკითხში, რომელიც უპირატესობას მოგცემთ კონკურენტებთან მიმართებაში. შეძლებთ დაუახლოვდეთ თქვენს მომხმარებლებს და შემოიკრიბოთ ბრენდის ლოიალური კლიენტები. ვისთვის არის კურსი? მეწარმეებისთვის და მცირე ბიზნესის მფლობელებისთვის, ვინც მომხმარებელთა მომსახურების სფეროშია.
სურვილი
მოვიტაცია
ირინა მამულაიშვილი
ლექტორი
5
ლექტორის შეფასება1
კურსიკურსის განმავლობაში შევეხები ისეთ თემებს, როგორიცაა მომხმარებლის გამოცდილება და მომხმარებლის დახმარება. მომხმარებლის გამოცდილებით და კარგი მომსახურებით შეძლებთ გააბედნიეროთ ადამიანები და, მიუხედავად იმისა, რომ თავდაპირველად შესაძლოა უარყოფითი გამოცდილება დაუგროვდათ თქვენთან ურთიერთობისას, აქციოთ ისინი თქვენი ბრენდის გულშემატკივრებად. გამოიყენეთ მომხმარებელთა გამოცდილება და მომხმარებელთა მომსახურება მარკეტინგის და ბრენდის სტრატეგიაში იმისთვის, რომ მეტი გაყიდვები დააგენერიროთ.
21 ლექცია
1 საათი და 1 წუთი
8 თავი
შესაძლებელია მობილურით ყურება
აუდიო:
ქართულიტიტრები:
ქართულიდონე:
შეუზღუდავი წვდომა კურსზე
სერტიფიკატი