მომხმარებელთა მომსახურების კურსი

კურსის ავტორი: ირინა მამულაიშვილი
Best seller
volume-img

ქართული

ბოლო განახლება 01.04.2022

კურსის განმავლობაში შევეხები ისეთ თემებს, როგორიცაა მომხმარებლის გამოცდილება და მომხმარებლის დახმარება. მომხმარებლის გამოცდილებით და კარგი მომსახურებით შეძლებთ გააბედნიეროთ ადამიანები და, მიუხედავად იმისა, რომ თავდაპირველად შესაძლოა უარყოფითი გამოცდილება დაუგროვდათ თქვენთან ურთიერთობისას, აქციოთ ისინი თქვენი ბრენდის გულშემატკივრებად. გამოიყენეთ მომხმარებელთა გამოცდილება და მომხმარებელთა მომსახურება მარკეტინგის და ბრენდის სტრატეგიაში იმისთვის, რომ მეტი გაყიდვები დააგენერიროთ.

რას ისწავლი კურსის გავლის შემდეგ

  • მომხმარებლებთან უკეთეს კომუნიკაციას

  • ლოიალური კლიენტების შემოკრებას

  • მეტი ფულის გამომუშავებას განმეორებითი შენაძენებით

  • გაბრაზებული კლიენტის ლოიალურ მომხმარებლად გადაქცევას

  • მომხმარებლების ხანგრძლივად შენარჩუნებას

  • როგორ შეაყვაროთ თავი მომხმარებლებს

სილაბუსი

8 თავი 21 ლექცია 1 საათი და 1 წუთი

მისალმება და კურსის მიმოხილვა

2 წუთი

რამდენად მნიშვნელოვანია მომხმარებელთა მომსახურება და მომხმარებელზე ზრუნვა ბრენდის გაძლიერებისთვის

5 წუთი

მომხმარებელთა დახმარება vs მომხმარებლის გამოცდილება

4 წუთი

მომხმარებელთა საჩივრების 7 ტიპი და როგორ გავუმკლავდეთ მათ

6 წუთი

მომხმარებელთა საჩივრების ანატომია - ინტერაქციამდე და ინტერაქციის შემდეგ

6 წუთი

გაბრაზებული მომხმარებლის იმეილის მაგალითი

3 წუთი

გაბრაზებულ კლიენტთან ურთიერთობა და გადაწვეტილების მიღება თუ როდის დაემშვიდობოთ მას

3 წუთი

ცუდ კლიენტებთან დამშვიდობება

3 წუთი

არას თქმა პოზიტიურად ისე რომ ჟღერდეს როგორც დიახ

2 წუთი

პოზიტიური სიტყვების გამოყენება მომხმარებელთან ინტერაქციისას

2 წუთი

ნეგატიური სიტყვების მაგალითი რომლებიც არ უნდა გამოვიყენოთ და როგორ ჩავანაცვლოთ ისინი

2 წუთი

აქტიური მოსმენა მომხმარებელთა მომსახურებისას

2 წუთი

თხოვეთ გამეორება რათა დარწმუნდეთ რომ სწორად გაიგეთ

2 წუთი

რა როლს თამაშობს ემოციური ინტელექტი მომხმარებელთა მომსახურებაში

2 წუთი

ემპათიის შესავალი

3 წუთი

ემოციური ინტელექტის გამოყენება მომხმარებელთან ინტერაქციისას

3 წუთი

ემოციების შეცვლა

2 წუთი

შესავალი მომხმარებელთა მხარდაჭერის განვითარებისა და წარმატებული სტარტაპის მეთოდოლოგია

1 წუთი

მომხმარებელთა მხარდაჭერის განვითარება სტივ ბლენკის მიხედვით

2 წუთი

ერიკ რისი Lean Startup

5 წუთი

დასასრული

1 წუთი

კურსის აღწერა

ხშირად კომპანიები ორიენტირებული არიან ახალი კლიენტის მოძიებაზე და ამ გზით გაყიდვების გაზრდაზე. არსებული მომხმარებლის გახარება კი ყურადღების მიღმა რჩებათ. მაგრამ, როგორც კი არსებულ მომხმარებლებს იდეალურ გამოცდილებას შესძენთ ისინი განმეორებითი კლიენტები გახდებიან და, უფრო მეტიც, მეგობრებს მოუყვებიან თქვენს შესახებ. ასეთ შემთხვევაში, ახალი კლიენტების მოძიება თქვენი საქმიანობა აღარ იქნება, მათ თქვენი ერთგული მომხმარებლები მოიყვანენ. გამოცდილმა, მეწარმეებმა იციან, რომ მხოლოდ კარგი პროდუქტის შექმნა საკმარისი არ არის. საჭიროა ისეთი ქმედებები რაც პოზიტიურ რეაქციებს და ემოციებს გამოიწვევს ადამიანებში. როდესაც თქვენ ადამიანებში პოზიტიურ ემოციებს გამოიწვევთ, ისინი ავტომატურად ჩათვლიან, რომ თქვენი პროდუქტი იმაზე უკეთესია ვიდრე ის რეალურად არის. მათ გონებაში თქვენი ბრენდი პოზიტიურ ემოციებთან იქნება დაკავშირებული. რა არის მომხმარებლის გამოცდილება და რითი განსხვავდება ის მომხმარებლის დახმარებისგან? მომხმარებლის გამოცდილება განსხვავდება მომხმარებლის მომსახურებისგან. მომხმარებელთა გამოცდილება არის პროაქტიული მიდგომა, რომლის საშუალებითაც თქვენ იდენტიფიცირებას უკეთებთ კარგ კლიენტებს და აუმჯობესებთ მათ გამოცდილებას. მაგალითად, ჩუქნით საჩუქარს დაბადების დღეზე. ადამიანები ამას აუცილებლად დააფასებენ და კიდევ უფრო ლოიალურები გახდებიან. მომხმარებელთა გამოცდილება არის პროაქტიული, მომხმარებლთა მომსახურება რეაქტიული. ადამიანები ხშირად გამზადებულ ფორმულებს ეძებენ, თუ როგორ მოიქცნენ კონკრეტულ შემთხვევებში. ეს კურსი შეგძენთ ისეთ უნარებს მომხმარებლის მომსახურების საკითხში, რომელიც უპირატესობას მოგცემთ კონკურენტებთან მიმართებაში. შეძლებთ დაუახლოვდეთ თქვენს მომხმარებლებს და შემოიკრიბოთ ბრენდის ლოიალური კლიენტები. ვისთვის არის კურსი? მეწარმეებისთვის და მცირე ბიზნესის მფლობელებისთვის, ვინც მომხმარებელთა მომსახურების სფეროშია.

კურსისთვის საჭიროა

  • სურვილი

  • მოვიტაცია

მსგავსი კურსები

59.00 ₾

Copywriting-ის 5 დღე

ციფრული მარკეტინგი

159.00 ₾

69.00 ₾

როგორ ვითანამშრომლოთ ინფლუენსერებთან

ციფრული მარკეტინგი

კურსის ავტორი:

ირინა მამულაიშვილი

ბოლო განახლება

01.04.2022
best seller

მომხმარებელთა მომსახურების კურსი

კურსის განმავლობაში შევეხები ისეთ თემებს, როგორიცაა მომხმარებლის გამოცდილება და მომხმარებლის დახმარება. მომხმარებლის გამოცდილებით და კარგი მომსახურებით შეძლებთ გააბედნიეროთ ადამიანები და, მიუხედავად იმისა, რომ თავდაპირველად შესაძლოა უარყოფითი გამოცდილება დაუგროვდათ თქვენთან ურთიერთობისას, აქციოთ ისინი თქვენი ბრენდის გულშემატკივრებად. გამოიყენეთ მომხმარებელთა გამოცდილება და მომხმარებელთა მომსახურება მარკეტინგის და ბრენდის სტრატეგიაში იმისთვის, რომ მეტი გაყიდვები დააგენერიროთ.

  • 21 ლექცია

  • 1 საათი და 1 წუთი

  • 8 თავი

  • შესაძლებელია მობილურით ყურება

  • აუდიო:

    ქართული
  • ტიტრები:

    ქართული
  • დონე:

    საშუალო
  • შეუზღუდავი წვდომა კურსზე

  • სერტიფიკატი